اشتراک گذاری

تعمیر لباسشویی در کرج

تعمیر لباسشویی  یکی از نیاز های اصلی و روزانه خانواده ها محسوب می شود، زیرا این دستگاه جایگاه خود را در میان خانواده ها به خوبی یافته است و کمتر خانه ای را می بینیم که از این دستگاه استفاده نکند.

تعمیرات لباسشویی در این مرکز به کمک تیمی از متخصصان خبره و زبده که مهارت اجرای تعمیرات در همه برند های ایرانی و خارجی را دارند، انجام می شود. این مرکز با در اختیار داشتن این تیم فعال و مجرب، موفق شده است بخش اعظمی از تعمیرات لباسشویی کشور را بر عهده بگیرد و در این مسیر موفقیت های بسیاری را ازآن خود کند. 

تعمیر لباسشویی در کرج

هزینه تعمیر لباسشویی  در کرج

قیمت تعمیرات لباسشویی  و سایر برندها تنها با توجه به شدت خرابی این دستگاه برآورد می شود. تعمیرکار پس از عیب یابی دقیق دستگاه و شناسایی میزان آسیب دیدگی قطعات، تعیین می کند که اجزا نیاز به تعویض دارند و یا قابل تعمیر هستند. سپس بر همین اساس، هزینه تعمیر لباسشویی در کرج را برآورد می کند. البته قیمت اعلام شده تقریبی بوده و امکان تغییر آن در پایان مراحل تعمیر وجود دارد. نکته  دیگر این که در صورت نیاز به تعویض قطعات، هزینه هایی با توجه به قیمت قطعه جدید محاسبه می شود.

تعمیر لباسشویی در کرج با سرویس رایگان در محل

اگر خرابی ماشین لباسشویی را تجربه کرده باشید، به خوبی می دانید که جابجایی این دستگاه و انتقال آن به مرکز تعمیرات چه مشکلات و دردسرهایی دارد. یکی از نگرانی های اصلی کاربران هنگام تعمیر این دستگاه هم همین است. جدای از هزینه ها و زمانی که این کار لازم دارد، ممکن است در حین جابجایی ماشین لباسشویی شما ضربه خورده و آسیب ببیند. در راستای تامین آرامش و راحتی شما عزیزان، امکان تعمیر لباسشویی در محل توسط تیم پشتیبانی مرکز سخت افزار ایران شعبه کرج فراهم شده است.

شما کاربران گرامی در صورت مشاهده ی هرگونه مشکل در دستگاه خود، می توانید ضمن برقراری تماس با نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی در کرج، درخواست خدمات سرویس در محل لباسشویی خود را داشته باشید. با حضور کادر فنی این مرکز در محل زندگی شما و بررسی و تعمیر تخصصی لباسشویی، دیگر نیاز به مراجعه ی حضوری به مرکز را نداشته و هزینه و زمانی را نیز صرف انتقال دستگاه به تعمیرگاه نخواهید کرد.

نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی در کرج

خدمات تخصصی تعمیر ماشین لباسشویی در کرج

تعمیرات تخصصی انواع ماشین لباسشویی اتوماتیک و غیر اتوماتیک، تعمیر و تعویض قطعات معیوب، تعمیر ایرادات عملکردی دستگاه، رفع مشکل نشت آب، رفع مشکل  روشن نشدن و خاموش شدن ناگهانی لباسشویی، پاک سازی فیلترها و لوله های تخلیه، رفع مشکل تمیز نشدن لباسها، رفع لرزش ماشین لباسشویی، رفع مشکل وجود برق در بدنه ماشین، تعمیر کلیدهای از کار افتاده دستگاه، تعمیرات هیدرواستات، رفع مشکل جوش آمدن آب در ماشین لباسشویی، برطرف کردن صداهای غیر عادی، تعمیرات تخصصی بلبرینگ و دینام، ترمیم یا تعویض موتور، تعویض قطعات از رده خارج با نمونه های اورجینال، نصب صحیح و اصولی انواع ماشین لباسشویی، تعمیرات در محل و … بخشی از خدمات تخصصی تعمیر لباسشویی  در کرج به شمار می روند. این خدمات دارای ضمانت نامه معتبر مرکز سخت افزار ایران هستند و اصالت آنها تضمین شده است.

تعمیر پمپ لباسشویی  در کرج

تعمیر پمپ، یکی از مراحل تعمیر ماشین لباسشویی است که در صورت عدم تخلیه آب انجام می شود. البته پمپ معمولا قابل تعمیر نیست و آسیب دیدگی آن به گونه ای است که حتما باید تعویض شود. با این حال تکنسین های تعمیر ماشین لباسشویی در کرج، نهایت تلاش خود را به  کار می بندند تا پمپ آسیب دیده را تعمیر کنند. اگر نیاز به تعویض این قطعه باشد، پمپ جدید حتما اورجینال است تا بهترین عملکرد را در دستگاه داشته باشد.

تعمیر موتور لباسشویی در کرج

اگر موتور لباسشویی از کار بیفتد، تقریبا تمام عملکردهای دستگاه دچار مشکل می شوند. مثلا ممکن است ماشین روشن نشود یا هیچ یک از چرخه های شستشو را انجام ندهد. کارشناسان تعمیر لباسشویی در کرج، در چنین شرایطی اول موتور و اجزای آن را با دقت بررسی می کنند. اگر قطعات قابل تعمیر باشند، این کار انجام می شود تا موتور تعمیر گردد. اما گاهی امکان تعمیر موتور لباسشویی وجود نداشته و راهی جز تعویض این قطعه نیست. در این صورت تعمیرکار برای تعویض موتور ماشین لباسشویی، تنها از نمونه اورجینال استفاده می کند.

تعمیر میکروسوئیچ درب ماشین لباسشویی در کرج

تعمیر و تعویض میکروسوئیچ هم یک روش موثر برای تعمیر لباسشویی در کرج و دیگر شهرها و از بین بردن مشکلاتی همچون آبگیری نکردن است. معمولا مشکلاتی که بر اثر خرابی این قطعه ایجاد می شوند، با ایرادات ناشی از آسیب دیدگی دیگر قطعات مشترک هستند. بنابراین باید اول مطمئن شد که ایراد موجود، ناشی از خرابی میکروسوئیچ است.

بدین منظور، واشر را در حالت چرخش قرار دهید و بعد درب را باز کنید. پیچ گوشتی را به صورت کامل در داخل محرک میکروسوئیچ قرار دهید. اگر در این حالت عملیات شستشو شروع شد در حالی که وقتی درب بسته است ماشین  کار نمی کند، میکروسوئیچ آسیب دیده است. بهتر است با تیم تعمیرات ماشین لباسشویی در کرج تماس بگیرید تا تیم سرویس در محل ضمن مراجعه به آدرس شما، اقدامات لازم برای رفع مشکل را انجام دهند.

نحوه تعمیرات لباسشویی  در کرج

ماشین لباسشویی یکی از پیچیده ترین  لوازم خانگی است که با پیشرفت تکنولوژی هر روز بر پیچیدگی آن اضافه می شود. تعمیرات لباسشویی در دنیای امروزه تبدیل به یک تخصص ویژه و مهارت خاص شده و با توجه به حضور برندهای مختلف در تولید ماشین لباسشویی تعمیر هر برند از ماشین لباسشویی نیازمند مهارت خاص خود است.

همکاران ما در واحد تعمیرات لباسشویی با استفاده از تجهیزات مدرن و دستگاه های عیب یابی دقیق، این قابلیت را دارند که در درجه اول پس از یک عیب یابی دقیق، مراحل تعمیرات را با وسواس و حساسیت بسیار بالا آغاز کنند. تعمیرات در این مرکز توسط تیمی از متخصصان و کارشناسان ارشد انجام می شود و از درجه کیفی بسیار بالایی برخوردار است.

تعمیرات لوازم خانگی در کرج

واحد تعمیرات لوازم خانگی در کرج یکی از واحد های تخصصی است که همواره تلاش می کند تمامی نیاز کاربران در حوزه لوازم خانگی از جمله تعمیر ماشین لباسشویی را برطرف کند. این واحد تعمیراتی با استفاده از ابزارآلات و تجهیزات مدرن و سازگار با فناوری های روز دنیا، خدماتی کم نظیر و بی نظیر را به کاربران ارائه می دهد.

واحد تعمیرات لوازم خانگی به منظور تامین آسایش و رفاه حال کاربران خود، تلاش می کند با ارائه خدمات سرویس در محل، دیگر دغدغه حمل و جابه جایی دستگاه های سنگین خانگی را نداشته باشید و بهترین خدمات را در محل دریافت کنید.

اهمیت تعمیر لباسشویی

آنچه واضح است نقش کلیدی و حیاتی این دستگاه در رفاه و آسایش خانواده است. اگر ماشین لباسشویی شما دچار مشکل شده است، اصلا مهم نیست که این مشکل چه اندازه بزرگ یا چه قدر کوچک است، تنها باید به فکر مراجعه و تماس با یک مرکز تعمیر ماشین لباسشویی معتبر و استاندارد باشید.

یک مرکز استاندارد قادر خواهد بود با شرح حالی که شما از دستگاه می دهید، در گام اول راهنمایی های لازم را برای شما داشته باشد تا مشکل رفع شود و تنها در صورت پایدار ماندن اختلال و رفع نشدن مشکل، شخصا وارد عمل می شود و هر آنچه را که لازم باشد انجام می دهد.

تنها در این صورت است که شما از شر هزینه های بی خود و بی جهتی که سایر مراکز تنها با هدف اخاذی، از شما طلب می کنند، خلاص می شوید. به علاوه مراجعه به مراکز غیر استاندارد و کمک گرفتن از افراد ناکارآمد باعث خواهد شد که صدمات بیشتری به دستگاه شما وارد شود که جبران پذیر نخواهند بود. اکنون انتخاب با شماست…

4.9/5 (27 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سیزده + هفت =